.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامگذاری ایستگاه آتش‌نشانی در تنکابن به نام عباس حائری

شهردار تنکابن گفت: به پاس فداکاری مرحوم عباس حائزی آتش‌نشان این شهر که در انفجار اطفای حریق جان سپرد ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی تنکابن به نام وی نامگذاری شد.

 احمد خوش‌قلب در گفت‌وگو با فارس در تنکابن بیان داشت: برای پاسداشت ایثار و از جان‌گذشتگی مرحوم عباس حائزی آتش‌نشان فداکار این شهر، ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی تنکابن به موقعیت عباس حائزی نامگذاری شده است.

وی افزود: برای ارتقای سطح مهارت‌های مورد نیاز آتش‌نشانان نیز برنامه‌های آموزش مهارت و بازآموزی آنها در دستور کار شهرداری قرار دارد که در زمان مناسب طول سال به اجرا در می‌آیند.

شهردار تنکابن در ادامه اظهار داشت: در کنار ارتقای سطح مهارت آتش‌نشانان شهرداری با حمایت اعضای شورای شهر همواره تلاش کرده است تا این واحد که تمام اقداماتش در راستای ارتقای ایمنی شهروندان است از تجهیزات پیشرفته و به روز برخوردار شود که سال گذشته یک دستگاه وانت کاپرا به عنوان خودروی پیشرو با تجهیز به امکانات ویژه وارد  چرخه خدمات آتش‌نشانی تنکابن شد.

وی ادامه داد: امسال نیز اقدام به خرید یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به روز کردیم که به زودی تحویل واحد آتش‌نشانی خواهد شد تا در خدمت امنیت عموم شهروندان در شهر بکار گرفته شود.

خوش‌قلب افزود: تنکابن شهری حدود 70 هزار نفری است و در حال حاضر دارای دو ایستگاه آتش نشانی است و هر شیفت کاری در هر یک از آنها پنج پرسنل آماده به خدمت هستند.

به گزارش فارس، اواخر سال 91 بر اثر آتش‌سوزی و انفجار محفظه موتورخانه شعبه‌ای از بانک ملت در مرکز شهر تنکابن، آتش‌نشان فداکار تنکابنی مرحوم عباس حائزی که در حین عملیات اطفای حریق در آن حضور داشت به همراه چندین نفر دیگر دچار حادثه و آسیب‌دیدگی شدند که این آتش‌نشان به دلیل شدت جراحات وارده که به سر و صورت و گردن او وارد آمده بود با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان معالج، در بیمارستان سوانح و سوختگی ساری پس از سه روز تحمل درد و رنج و مبارزه با مرگ دار فانی را وداع گفت. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.